niedziela, 26 maja 2013

DZIEŃ MATKI

To będzie post z cyklu - chwalę się :). A naprawdę jest czym. Zacznę od tego, że każdego roku na ten cudowny dzień czekam z niecierpliwością. On zawsze jest wyjątkowy, wzruszający i pełen miłości. Uwielbiam być mamą i spędzać z moją córką każdą wolną chwilę. Każdego dnia zauważam jak bardzo jesteśmy do siebie podobne, jak wiele wspólnych cech nas łączy i jak silnie jesteśmy ze sobą związane. Moja córka zna mnie na wylot i zawsze wie co sprawi mi radość. Tym razem jednak prezent z okazji Dnia Matki przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Oto co dostałam :


MASKA MACADAMIA OIL 250ml

PERFUMY BURBERRY BRIT SHERR 100ml

TRAVALO CZYLI KIESZONKOWY ATOMIZER DO WIELOKROTNEGO UZUPEŁNIANIA PERFUM

CIEŃ INGLOT MATTE 351

Nie muszę chyba dodawać, że wszystkie te prezenty sprawiły mi ogromną radość. 


DZIĘKUJĘ CÓRECZKO :)

2 komentarze:

  1. Zadowolona mama to jest to! Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. dAWNO TUTAJ Nie BYŁAM, nie mogłam znależć Twojego bloga :) prezenty bardzo fajne więc córka się postarała ):

    OdpowiedzUsuń