środa, 6 marca 2013

UJĘDRNIAJĄCE SERUM ANTYCELULITOWE NIVEA + SUPER PROMOCJE W HEBE

W związku z tym, że zbliża się wiosna postanowiłam wziąć się za siebie i zmienić moje ciało. Zaczęłam jeżdzić na rowerze stacjonarnym, jeść mniej ukochanej czekoladki i dwa razy dziennie smarować moje nogi serum antycelulitowym z NIVEA. Efekty widoczne są już po dwóch tygodniach, dlatego dziś napiszę Wam co sądzę o tym kosmetyku.



PLUSY :

- opakowanie z pompką
- serum ma przyjemny zapach
- nie klei się 
- jest dość wydajne i dobrze się rozprowadza
- dobrze nawilża
- wygładza i napina skórę
- zmniejsza celulit
- jest łatwo dostępne





WADY :

- wysoka cena regularna około 25zł
- pojemność tylko 75ml





Jest to jeden z niewielu produktów antycelulitowych, którego używam z przyjemnością. Wchłania się tak szybko, że mogę się od razu ubrać. Oczywiście cudów nie ma i żaden kosmetyk nie zlikwiduje nam celulitu całkowicie, więc nie należy spodziewać się, że to serum da jakieś spektakularne efekty. Co dało mi na pewno ? Gładką , nawilżoną i bardziej napiętą, ujędrnioną skórę, dlatego też kupię kolejne opakowanie.

Posiadacze karty Lifestyle w SUPER-PHARM mogą teraz kupić to serum w promocyjnej cenie 16,99zł


Na koniec chciałabym Wam napisać o super promocji w drogeriach HEBE.
- 40% na wszystkie kosmetyki do makijażu 1 dzień = 1 marka

7 marca MAX FACTOR
8 marca REVLON
9 marca BELL
10 marca RIMMEL
11 marca LOREAL
12 marca ASTOR
13 marca MAYBELLINE


1 komentarz:

  1. Nie miałam do czynienia z tym serum. Aktualnie stosuję oliwkę Babydream dla dzieci i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń