sobota, 23 listopada 2013

- 40% SUPER -PHARM, ROSSMANN, HEBE

Witajcie !

Ten post zacznę o tego, iż mieszkanki Torunia mają to szczęście, że drogerie Super-Pharm, Rossmann, Hebe i Natura znajdują się blisko siebie. Dzięki temu bez problemu możemy porównać ceny produktów i wybrać najkorzystniejszą dla nas opcję. Dziś wybrałam się na zakupy z zamiarem skorzystania ze zniżki - 40%. Kupiłam kilka rzeczy dla siebie i dla mojej córki.

SUPER-PHARM -40% NA TUSZE, PODKŁADY, OCZYSZCZANIE TWARZY I PRODUKTY DO STYLIZACJI WŁOSÓW ( MASECZKI I ODŻYWKI RÓWNIEŻ )


PŁYNY MICERALNE BIODERMA 2X250ML 36,59ZŁ (uwielbiam ten produkt)

MLECZKO OCZSZCZAJĄCE NAGIETKOWE ZIAJA OKOŁO 5ZŁ (używam od lat i często wracam)

TONIK OGÓRKOWY ZIAJA OKOŁO 4ZŁ (świetny tonik w niskiej cenie)

 
 ZESTAW DO PROSTOWANIA WŁOSÓW GOT2B. 17,29ZŁ (do przetestowania)

 ŻEL POD PRYSZNIC NIVEA 6,99ZŁ (jego zapach przypomina mi wakacje)


OCZYSZCZAJĄCY ŻEL DO MYCIA TWARZY 9,99ZŁ (do przetestowania)

PODKŁAD MAYBELLINE AFFINIMAT KOLOR 03 LIGHT SAND BEIGE 18,19ZŁ (dla Niki do przetestowania)


HEBE -40% NA WYBRANE MARKI (TYLKO KOLORÓWKA)
 


MINERALNY PUDER MATUJĄCY BELL KOLOR 031 10,19ZŁ (dla Nikoli)

KRYJĄCY KOREKTOR LOREAL KOLOR 02 VANILLA 17,99ZŁ (rewelacyjny,bardzo dobre krycie,serdecznie polecam)

ROSSMANN -40% NA CAŁĄ KOLORÓWKĘ DO 28 LISTOPADA


 PUDER MAYBELLINE AFFINITONE KOLOR 03 LIGHT SAND BEIGE 12,59ZŁ (ulubieniec mojej córki)

TUSZ PODKRĘCAJĄCY MISS SPORTY FABULOUS LASH CURVED OKOŁO 7ZŁ (do przetestowania)

TUSZ POGRUBIAJĄCY MISS SPORTY FABULOUS LASH XTRA BLACK 6,59ZŁ (świetny i tani, warto wypróbować)

Tym razem na zakupach nie poszalałam.Nabyłam tylko to co było mi potrzebne. Dajcie mi znać ciekawego co kupiłyście ?



1 komentarz:

  1. Niestety u mnie w całym mieście nie ma Hebe, a pod nosem mam tylko Rossmana :)

    OdpowiedzUsuń