wtorek, 8 maja 2012

HAUL ZAKUPOWY TK MAXX, F&F I BIEDRONKA

OSTATNIO UDAŁO MI SIĘ SPRZEDAĆ KILKA RZECZY NA ALLEGRO, WIĘC ZAROBIONE PIENIĄDZE MOGŁAM PRZEZNACZYĆ NA ZAKUP  NOWYCH. NIESTETY TERAZ CZEKA MNIE SPORY WYDATEK I BĘDĘ MUSIAŁA OGRANICZYĆ KUPOWANIE.

NA ZAKUPACH BYŁAM Z MAMĄ W BYDGOSZCZY. TAM W SKLEPIE TESCO DOSTĘPNA JEST KOLEKCJA F&F. MUSZĘ PRZYZNAĆ, ŻE SPODOBAŁO MI SIĘ WIELE RZECZY. NIESTETY CENY NIE BYŁY NISKIE, A BUDŻET MIAŁAM OGRANICZONY. OSTATECZNIE WYBRAŁAM SPÓDNICĘ MAXI I STRÓJ KĄPIELOWY.


SPÓDNICA MAXI Z PLECIONYM PASKIEM F&F - CENA 79,90ZŁ, DOSTĘPNA TAKŻE W RUDYM KOLORZE 


 STRÓJ KĄPIELOWY F&F, FASON BARDOTKA GÓRA - 35ZŁ, DÓŁ - 19ZŁ


W TK MAXX KUPIŁAM OKULARY PRZECIWSŁONECZNE. MAM JUŻ 3 PARY, A CIĄGLE KUPUJĘ NOWE :). TYM RAZEM WYBRAŁAM OKULARY FIRMY GUESS MODEL GUF 200 34 . BYŁY PRZECENIONE Z 346ZŁ NA 139ZŁ. JESTEM, Z NICH BARDZO ZADOWOLONA :)




 GRATIS DO OKULARÓW DOSTAŁAM POKROWIEC I SZMATKĘ DO CZYSZCZENIA.


 BĘDĄC W BIEDRONCE SKUSIŁAM SIĘ NA MIĘTOWE WIESZAKI I PACHNĄCE SASZETKI DO SZAFY.


ZESTAW WIESZAKÓW ( 5SZT ) Z ANTYPOŚLIZGOWĄ, AKSAMITNĄ POWŁOKĄ - 7,99ZŁ
DOSTĘPNE W 8 KOLORACH.


SASZETKI ZAPACHOWE - 1,49ZŁ ZA SZTUKĘ ( JEDNA DUŻA LUB DWIE MAŁE )
DOSTĘPNE ZAPACHY TO: FREZJA, RÓŻA, CYTRYNA, ZIELONA HERBATA, CYNAMON, MAGNOLIA I JAŚMIN


11 komentarzy:

  1. Najbardziej z tych zakupów podoba mi się strój kąpielowy! Jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. W TESCO JEST BARDZO DUŻY WYBÓR,JESLI MASZ MOŻLIWOŚĆ TO KONIECZNIE TAM ZAJRZYJ.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. WYDAJE MI SIĘ,ŻE BARDZO BY PASOWAŁ DO TWOJEGO STYLU.

      Usuń
  4. Uwielbiam buszować po dziale odzieżowym w TESCO, zawsze można znaleźć coś ciekawego i niedrogiego :) ---> observ. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny strój. Ja też się muszę za jakimś rozejrzeć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super strój:)a saszetki naprawde super się sprawdzają w szafie, jak je dopadłam jak byłam w PL to myślałam że braknie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nosiłabym gore tego stroju kąpielowego z dluga spodnica z wysokim stanem! sliczny! www.alefazka.blogspot.com wpadnij do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  8. nie chciałabyś sprzedać stroju? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny strój! A typ bardotka idealnie się sprawdza! Dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń